2015. június 21., vasárnap

- jóga világnap, 2015 -

Margitszigeti jóga : www.margitszigetijoga.hu

Ilyenen még úgysem voltam, 1x úgyis ki akartam próbálni - így aztán nagy vakmerészen bejelöltem, hogy ott leszek. :)
11 órakor kezdődött a Nagyréten, így fél 11 körül már a buszon ültem odafele.
Találtam is egy csapat jógamatraccal sétálgatós embert, gondoltam csak ők is odamennek, aztán a Palatinus strandnál azért kapcsoltam, hogy eltévedtem :)
Lett 11 óra mire vissza tudtam szaladni a helyszínre. 

Onnantól tetszett. Voltak ászanák, amik teljesen jól mentek, de persze a háromnegyed része nem :), mint pl.: a fejenállás, a híd, meg olyan becsomagolások, aminél még a számat is nyitva felejtettem. Örültem kicsit, hogy bevallottam az elején, hogy láttam már jógát, és, hogy a harmadik sorban helyezkedtem, így nem nagyon akart engem is összetekerni az oktatólány az egész első sorral :)
Kellemesen elfáradtam a két óra végére. 


A végén beleültem a csoportképbe és az alsó beállításosnál még a szimmetriára is sikerült figyelni :)


Azt hiszem le kéne még nézni :) 


3 megjegyzés:

  1. Szia!

    A cikkbe betennéd az eseménysorozat linkjét?
    www.margitszigetijoga.hu

    én is visszalinkelem a blog bejegyzésed...

    köszi!
    András

    VálaszTörlés